Eltiporva, megalazva. Rossz amikor az embert nem értik meg, sőt mégrosszabb ha olyan dologert szenved ami szerinte normális. A veszekedések után mindig úgy érzem magam, mint egy lábtörlőt, főleg most. Engedtem, h lehorjdal, megalazzal csak azért h megkönnyebbülj. De szerintem ennyire még nem éreztem rosszul magam, amióta együtt vagyunk. Elitelsz, ahogy mások is elitelnek. Minden egyes szóért, tettért elitelnek, megvetnek. Ez a kapcsolat olyan mint egy nadrág, ami folyamatosan csak kopik, egészen addig amig ki nem szakad. Mindig is voltak és lesznek rossz akaróink, akik rasegitenek a szakatt nadrág létrejöttéhez. Te tudsz engem a legjobban megbántani, amugy én meg sokkal elnézőbb vagyok, mint te. Nálam nincs betelve a pohár, mert akarhanyszor kimondom h mi bajom van, az ugy lassan el is mulik orokre, és nem emlekszem a rossz dolgokra, mert nagyon szeretlek. Soha senki nem állt ennyire közel hozzám, mint te ezért is harcolok ennyire érted.    Jól tudod, h te vagy a másik felem, soha nem akarlak elengedni, nagyon ragaszkodom hozzád, mint még soha emberhez. Kicsit hülyének érzem magam, inkább még gyereknek aki bután szeret, és őrülten. Nem fél a csalódástól, vakon megbizik. Tudom, h akkorát fogok esni, mint még soha, de most annyira nem érdekel mert biztonságban érzem magam, de lassan kicsuszik a talaj a lábam alól, és akkor nem tudom mit fogok csinálni, legfeljebb bezárkozom, mint eddig. Azért fogok nagyot koppani, mert mindent beletettem ebbe a kapcsolatba, szívemet, lelkemet. Továbbá azért is, mert ilyen vagyok. Hogy milyen vagyok? Mindenki szerint rossz, nagyon nehéz szokással, és még azt látom, h olyannak tartanak aki képtelen bármire is, kicsi és jelentéktelen. Önző, nagyképű, beképzelt, akaratos, barátságtalan, aki nem tud alkalmazkodni, aki bolhából elefántot csinál. Igen ezt gondoljátok rólam. Eléggé nagy önbizalomhiányban szenvedek, már szólni se merek lassan, ne h az is baj legyen. Reménytelen egy eset vagyok, ne szeretem magam, és lassan senki sem fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://enimez.blog.hu/api/trackback/id/tr764804682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása