Veronika☺ 2012.09.26. 17:22

Exlakótárs

 Itthon vagyok, de nem sokaig, hiszen jön az okt. 1, vagyis jön a másodév:) Nem tudom, h féljek-e vagy esetleg várjak?! Új lakótársakkal kezdek, a régiek tovább léptek, csak 1maradt közülük, de most már jobb a kapcsolatom vele, mint azelőtt viszont nem akarom elordibalni. A régi szobatársam megutaltam, biztos ez szokott történni azokkal akik ellentétes személyiségek, és össze vannak zárva. Én régebb nem ilyen beképzelt, nagyravágyó, önfejű, makacs lány. Most ezt mind dühömből irom, mert nagyon felmérgesitett. Azt hiszi h ő .... a spanyol viaszt, csak azért mert elköltözött és kapott egy jobb, de szásszorta dragabb lakást. Attól még nem kell feszedezni, hisz ez nem jogosit fel semmire. Foleg arra nem h gazdag vagy, mert otthon vehet fel a mocsok, ha itt kinyugolodtel. Bocsánat ez túlzás, csak dühös vagyok hisz nem jobb senkinel, ő is csak egy normalis ember mint más. Sosem értettem, h azért mert nagyobb az IQ-ja attol nem tökéletes, mások meg másban jók. A puszta ész nem minden, mivel nem jár vele a szépség, a kedvesseg, a szeretet, a barátságosság. Az első benyomás nem mondja meg, h milyen lakásba laksz, és h milyen sikeres vagy/leszel. Ideje felnőni, hisz a tündérmesék nem léteznek csak a képzeletünkben és a valóság ennél sokkal másabb. Anyuci szoknyája alól még mindig nem bújtál ki, ezért komoly tapasztalataid sincsenek. Nem vágysz a család meleg szeretetére, csak állandoan a tökéletes karrier, ami siman befuccsolhat, hisz ez még csak a kezdet. Ne haragudj, de te még csak egy 20éves gyerek vagy, aki csak dicsekszik az uj, és meglévő dolgaival. Bánom h 1évvel ezelőtt összeköltöztünk, nagyon megbántam. Túl sok titkomat osztottam meg veled, a lelki társamnak hittelek, de tudom h nem az vagy. Mindent amit megosztottam veled, elfogod mondani másoknak, hisz nem tudod, h milyen az igazi baratsag, vagy lehet h tudod, de akkor meg a titoktartas nem megy számodra. Nem kivanok neked rosszat, hisz nem akarok rossz lenni, pedig irigy vagyok rád egy kicsit, de ezt te váltottad ki belőlem, persze akarattal. Nem vagyunk egyformak, de nem szép tőled, h kihasznalod az ismert gyenge pontjaimat.

Kivanok neked szép és sikeres egyetemi éveket, még akkor is ha dühös vagyok, mert tudom h ez mulandó.

A bejegyzés trackback címe:

https://enimez.blog.hu/api/trackback/id/tr244790612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása