Már három éve, h köztünk vége mindennek, és még mindig veled álmodok. Egyik bejegyzésemben már írtam erről, és utána úgy abba maradt az álmodozás. De néha még mindig visszatér, és nem értem miért, hisz én lezártam.

  Ma eltörött a tőled kapott kulcstartó. Ez is a végét jelenti, mert már többet nem hordom. Nem jutottál eszembe róla, csak azért hordtam mert ez talált a kulcscsomóra. Jó volna, sőt szeretném ha kimaradnál az álmaimból. Mindenhol csak úgy jelensz meg mint egy "árnyék". A sarokban húzódsz meg mindig, és nem beszélsz, csak némán "lesel" rám. Zavar. Egy volt fiúm sem zaklat, csak te vagy az egyedüli kísértőm. Szeretném letudottnak ezt az egész furcsaságot. Legyen vége!

A bejegyzés trackback címe:

https://enimez.blog.hu/api/trackback/id/tr15609754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása