Veronika☺ 2010.04.21. 21:21

Verseny

Ma voltam 1versenyen. Gyengén teljesítettünk, de szerencsére ez nem fog majd beleszámítani a pontszámunkba.Már csak ez vigasztal. Hatalmasat csalódtam ezen a versenyen. Tele volt csalásokkal, hazugságokkal. Mintha tiszta színjáték volna az egész. Lassan már értelmét sem látom. Nem is tudom miért jelentkeztem...vagyis tudom, azért, h mások kedvében járjak, h egy jot szórakozzak és, h mutassuk meg másoknak, h mi is vagyunk és azt h mit tudunk! De ha ezek a versenyek így működnek, akko köszönöm nem kérek belőle.De ha már belekezdtem akko befejezem. Minden verseny ilyen igazságtalan? Van egyáltalán, olyan verseny ahol minden tisztességesen működik?Vagyis azt próbálják elérni? Jó lett volna ha ott lett volna még 1személy, akire szükségünk lett volna, de sajnos úgy érzem, h cserben hagyott minket...:(:(:( De túléltük és kihoztuk magunkból azt amit csak tudtunk másik csapattársammal, amit csak tudtunk, de sajnos nem volt elég. De következőleg jobban belehúzunk és remélem, h minden visszaáll a normális kerékvágásba...s remélem, h ez a kis félreértés is megoldódik majd. Utálok veszekedni, de ugyanakkor makacs is vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://enimez.blog.hu/api/trackback/id/tr491941105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa21 2010.04.22. 14:26:18

Hidd el majd ö is "felébred" s eszre veszi h hujeségeken veszekedtek....s nagyon sajnálom h ilyen makacsok vagytok mind a 2en.....hmmmm.....de nah ennel nagyobb baj ne legyen..... és köszi enci h vagy nekem s h ma megvigasztaltatok...es azt hiszem még erre sok szükségem lesz.....nah de probalom ösze szedni magam több kevesebb sikerrel:)hmmmm.....
süti beállítások módosítása