Veronika☺ 2012.11.05. 11:03

Most egy kicsit darabokban vagyok. Eszméletlenul rossz napom volt, ugy erzem magam mint egy babu, akit rancigalnak jobb s balra. Most csak az jár a fejembe, h itt akarom hagyni az egyetemet, kezd ismet elegem lenni mint pont egy éve. Alig kezdodott meg s maris kikeszit, maris kiborulok mert akkor ez a teher rajtam, és annyira szerencsetlennek erzem magam. De az is vagyok, minel jobban kudok annal rosszabb ez az egesz. Nah nem baj lesz vlmi. Komolyan belebolondulok ebbe az egészbe, h lehet egy egyetem ennyire... nem tudom ezt egy szoval kifejezni. Katasztrofalis ami itt van, es amit az emberrek muvelnek, mintha neha allatok lennenk. Régebb barcsak gondoltam volna kisebbet, és megelegedtem volna egy noverivel, ami ehhez kepest konnyu. Sőt meg annal is lazabb. Miert kellett megnehezitenem az eletem?

A bejegyzés trackback címe:

https://enimez.blog.hu/api/trackback/id/tr754862892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása