Veronika☺ 2012.11.08. 17:05

baratság

   Egy új hét, egy új nap és persze egy újabb gond a szivemben. Azt hiszi az ember néha-néha h már minden érzést amit egyszer tapasztalhatott a barátsággal kapcsolatosan, azt már érezte. De higgyétek el, h ez nem igy van. Most egy olyan érzés tört rám, amelytől frászt kapok, amelytől azt érzem bedilizek és menekulni akarok ettol a helyzettől, ettől az érzéstől, nyomástól ami rám nehezül. Itt vasarhelyen ugymond sikerult szerezni par baratot, de kozuluk egy egy picivel kozelebb all hozzam. Most viszont ő az aki ezeket a borzaszto erzeseket kivaltotta belolem. Nem várt viselkedesi formakat tapasztaltam, amelyek nagyon letaglóztak. Csak kattog az agyam, h mit kellett volna maskepp csinalnom, és néha ugy visszafutnek vlmit kijavitanek. Én nem latom magam annyira hibasnak, viszont most vizsga idoszakunk van ez persze kiborit mindekit. Engem is, csak én nem olyan formaban mutatom ki, h elkuldok masokat vagy olyan eltaszito magatartast mutatok. Allandoan azt ereztem a hetvegen mint aki csak a terhere van, mint aki egy plussz porszem a szemebe amit el kell torolni hamar, h legyen tiszta minden. Tényleg én csak egy porszem lennek, és ennyire nem szamitanek?!  Ma persze ismet kozombesseget kaptam, persze a hetvegenek tulajdonitottam, h sokat voltunk egyutt. Most egy kicsit elakarom zarni magam tole, h esetleg minden ok legyen. Nem tudom de en ilyen stresszes helyzetekben a baratokbol meritek erot, nem h pont eltaszitsam, elkuldjem oket. Persze mindenki mas, mas erzesekkel, tettekkel, tulajdonsagokkal. Nehéz az élet, foleg ha kicsit egyedul erzed magad, mert nincs mellett senki sem, senki olyan baratnő akivel igazan megbeszelhetnel mindent. Akik voltak, azok itt hagytak, elmentek....

A bejegyzés trackback címe:

https://enimez.blog.hu/api/trackback/id/tr784889921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása